Szállítási feltételek és díjak.
Kedves Vásárlóink.
Az oldalon megvásárolt termékek személyes átvételére IV. kerületi irodánkban van lehetőség előzetes időpontegyeztetés alapján.
Megértésüket köszönjük.
A vásárló a megrendelés leadásával elismeri, hogy a szállítási feltételeket megismerte, a rá érvényes részeket alkalmazza!
- Szolgáltatás(ok) leírása
– 1.2 Személyes átvétel
– 1.3 Kiszállítás GLS Csomagpontra
– 1.4 Házhoz szállítás - Egyéb Díjak
- Reklamáció
Szolgáltatás leírása:
- : Cégünk a megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft. csomagszállító szolgáltatóval és a Csomagpiac Kft. segítségével juttatja el a vásárlóinkhoz.
Hibás címzésből eredő károkért, késésért a budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!
1.2 : Személyes átvétel :
Az oldalon megvásárolt termékek személyes átvételére IV. kerületi irodánkban van lehetőség előzetes időpontegyeztetés alapján.
Irodánk címe : 1047 , Budapest Perényi Zsigmond utca 10. 2.em. 3.kapucsengő (Pagdi Irodaház)
1.3 : Kiszállítás GLS Csomagpontra-ra :
Csomagok átvétele Hétfőtől – Szombatig illetve a kiválasztott csomagpont nyitvatartási idejében lehetséges.
Csomagpontok nyitvatartási ideje és egyéb információk elérhetőek az alábbi linken :
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses
Kézbesítés időtartama a csomagfeladást követően:
Kiszállítás ideje a termék elkészítését követően : +1-2 munkanap
A szolgáltatás tartalmazza :
– Csomagátvételt a kiválasztott csomagpont nyitvatartási ideje szerint.
– E-mail értesítést a csomag érkezéséről.
– 5 Munakanapos őrzési időt.
– Csomagbiztosítást.
Ünnepnapi kiszállítás ettől eltérő lehet. További információk ügyfélszolgálatunkon, és weboldalunkon elérhetőek.
1.3.1 : Csomagátvétel GLS csomagponton :
Küldemény átadása annak a személynek történik, aki a küldemény kiszállításától számított 5 munkanapon belül megjelenik és magát a küldemény átvételére jogosultként igazolja. A Vásárló, vagy képviselője a küldemény átvételét aláírásával igazolja az átadás-átvételi elismervényen.
A fent jelölt kiszállítási idő bizonyos időszakokban eltérhet a fent megadottakhoz képest!
Meghiúsult átvétel esetén a csomag átvehető az irodánkban vagy a szállítási díj ismételt megfizetése után újraküldjük a kiválasztott GLS pontra.
1.4 : Házhoz szállítás (Hétfő-Péntek) :
Házhoz szállítás :
A termék elkészültét követően(1-2 munkanap), másnap kiszállítjuk a megrendelt terméket.
Az alap szolgáltatás tartalmazza :
– Kiszállítást a megadott címre.
– 8:00-18:00 óra közötti kézbesítés.
– Elektronikus nyomkövetés.
– Értesítés a csomagfeladásról (e-mail vagy sms).
– Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet.
– Csomagbiztosítás.(Lásd Reklamáció.)
Meghiúsult szállítás esetén a futár értesítést hagy az adott címen.
Az értesítőn szereplő csomagazonosító szám segítségével lehetősége van arra, hogy a kézbesítési kísérlet után egyedi igényeihez megfelelően alakítsa csomagja kiszállítását.
Amennyiben az értesítés napján ez megtörténik, csomagját akár már másnap átveheti.
(Tov. Információk az Ászf-ben)
Meghiúsult átvétel esetén a csomag átvehető az irodánkban vagy a szállítási díj ismételt megfizetése után újraküldjük a kiválasztott belföldi címre.
2. :
2.1 : Szállítási költség és szállítási idő:
Személyes átvétel az irodánkban : 0Ft
GLS – Házhoz Szállítás: 2.794Ft (+1 munkanap)
GLS csomagpont: 1.905Ft (+1 munkanap)
Sameday csomagpont: 1.778Ft (+2-3 munkanap)
Mpl házhozszállítás: 2.731Ft (+2-3 munkanap)
Az árak már tartalmazzák az áfát!
2.2 : Csomagolási költség :
A szállítási díjak a már tartalmazzák a csomagolás költségét is!
Reklamáció :
A csomag(ok) átvételekor ellenőrizze annak csomagolását, beltartalmát!
A csomagokat átvételkor ellenőrizzék, ha bármilyen sérülést találnak (csomag tartalma sérült, törött…stb) , a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a csomag átvételét megtagadni.
Szállításból eredő károkért a Budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!
Esetleges károkat a vásárolónak, vagy a vásárló felhatalmazottjának kell dokumentálnia és eljuttatni a hello(kukac)budapestgraphics.hu email címre.
Dokumentálatlan reklamációkat érvényesíteni nem tudunk!
3.1 : Dokumentáció :
A reklamáció rendezéséhez szükséges dokumentumok :
Fénykép a kárról.
Futár / átvételi pont meghatalmazottja álltal kiállított jegyzőkönyv.
Káresemény leírása.
3.2 : Kárrendezés :
A Budapestgraphics.hu mindent megtesz annak érdekében, hogy káresemény ne következhessen be!
Amennyiben a káresemény bekövetkezik a Budapestgraphics.hu mindent megtesz a kárrendezés elősegítése érdekében és mielőbbi rendezésében.
Kárrendezés feltétele a káresemény során rögzített dokumentáció megléte és továbbítása a Budapestgraphics.hu felé.
Fontos! :
A Bekövetkezett káreseményeket azonnal jelezni kell mind a futárszolgálat mind ügyfélszolgálatunk felé.
A szállítási feltételek változtatási jogát a www.budapestgraphics.hu kezelője fenntartja.
Ügyfélszolgálat elérhetőségei :
Elektronikus ügyfélszolgálat :
hello(kukac)budapestgraphics.hu
Név: BGR Central Europe Kft.
Székhely címe: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 10. 2. em. (Nem üzlethelyiség! Ügyfélfogadás csak előzetes egyeztetés alapján!)
Cégjegyzékszám: 01-09-404629
Nyilvántartásba vette : Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 32054527-2-41
Közösségi Adószám : HU32054527
Bankszámlaszám: CIB 10700457-73726315-51100005
Telefonszám: 06-30-443-5914