Szállítási feltételek és díjak.

Kedves Vásárlóink.
Az oldalon megvásárolt termékek személyes átvételére IV. kerületi irodánkban van lehetőség előzetes időpontegyeztetés alapján.

Megértésüket köszönjük.

A vásárló a megrendelés leadásával elismeri, hogy a szállítási feltételeket megismerte, a rá érvényes részeket alkalmazza!

  1. Szolgáltatás(ok) leírása
    – 1.2 Személyes átvétel
    – 1.3 Kiszállítás GLS Csomagpontra
    – 1.4 Házhoz szállítás
  2. Egyéb Díjak
  3. Reklamáció

Szolgáltatás leírása:

  1. : Cégünk a megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft.  csomagszállító szolgáltatóval és a Csomagpiac Kft. segítségével juttatja el a vásárlóinkhoz.

Hibás címzésből eredő károkért, késésért a budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!

1.2 : Személyes átvétel : 

Az oldalon megvásárolt termékek személyes átvételére IV. kerületi irodánkban van lehetőség előzetes időpontegyeztetés alapján.

Irodánk címe : 1047 , Budapest Perényi Zsigmond utca 10. 2.em. 3.kapucsengő (Pagdi Irodaház)

1.3 : Kiszállítás GLS Csomagpontra-ra :

Csomagok átvétele Hétfőtől – Szombatig illetve a kiválasztott csomagpont nyitvatartási idejében lehetséges.
Csomagpontok nyitvatartási ideje és egyéb információk elérhetőek az alábbi linken :

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses

Kézbesítés időtartama a csomagfeladást követően:

Kiszállítás ideje a termék elkészítését követően : +1-2 munkanap

A szolgáltatás tartalmazza :

– Csomagátvételt a kiválasztott csomagpont nyitvatartási ideje szerint.
– E-mail értesítést a csomag érkezéséről.
– 5 Munakanapos őrzési időt.
– Csomagbiztosítást.

Ünnepnapi kiszállítás ettől eltérő lehet. További információk ügyfélszolgálatunkon, és weboldalunkon elérhetőek.

1.3.1 : Csomagátvétel GLS csomagponton :

Küldemény átadása annak a személynek történik, aki a küldemény kiszállításától számított 5 munkanapon belül megjelenik és magát a küldemény átvételére jogosultként igazolja. A Vásárló, vagy képviselője a küldemény átvételét aláírásával igazolja az átadás-átvételi elismervényen.

A fent jelölt kiszállítási idő bizonyos időszakokban eltérhet a fent megadottakhoz képest!

Meghiúsult átvétel esetén a csomag átvehető az irodánkban vagy a szállítási díj ismételt megfizetése után újraküldjük a kiválasztott GLS pontra.

1.4 :  Házhoz szállítás (Hétfő-Péntek) :


Házhoz szállítás :

A termék elkészültét követően(1-2 munkanap), másnap kiszállítjuk a megrendelt terméket.

Az alap szolgáltatás tartalmazza :

– Kiszállítást a megadott címre.
– 8:00-18:00 óra közötti kézbesítés.
– Elektronikus nyomkövetés.
– Értesítés a csomagfeladásról  (e-mail vagy sms).
– Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet.
– Csomagbiztosítás.(Lásd Reklamáció.)

 

Meghiúsult szállítás esetén a futár értesítést hagy az adott címen.
Az értesítőn szereplő csomagazonosító szám segítségével  lehetősége van arra, hogy a kézbesítési kísérlet után egyedi igényeihez megfelelően alakítsa csomagja kiszállítását.
Amennyiben az értesítés napján ez megtörténik, csomagját akár már másnap átveheti.
(Tov. Információk  az Ászf-ben)

Meghiúsult átvétel esetén a csomag átvehető az irodánkban vagy a szállítási díj ismételt megfizetése után újraküldjük a kiválasztott belföldi címre.

2. : 

2.1 : Szállítási költség  és szállítási idő:

Személyes átvétel az irodánkban : 0Ft
GLS – Házhoz Szállítás: 2.794Ft  (+1 munkanap)
GLS csomagpont: 1.905Ft (+1 munkanap)
Sameday csomagpont: 1.778Ft (+2-3 munkanap)
Mpl házhozszállítás: 2.731Ft (+2-3 munkanap)

Az árak már tartalmazzák az áfát!

2.2 : Csomagolási költség :

A szállítási díjak a már tartalmazzák a csomagolás költségét is!

Reklamáció :

A csomag(ok) átvételekor ellenőrizze annak csomagolását, beltartalmát!
A csomagokat átvételkor ellenőrizzék, ha bármilyen sérülést találnak (csomag tartalma sérült, törött…stb) , a helyszínen jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a csomag átvételét megtagadni.
Szállításból eredő károkért a Budapestgraphics.hu felelősséget nem vállal!
Esetleges károkat a vásárolónak, vagy a vásárló felhatalmazottjának  kell dokumentálnia és eljuttatni a hello(kukac)budapestgraphics.hu email címre.
Dokumentálatlan reklamációkat érvényesíteni nem tudunk!

3.1 : Dokumentáció :

A reklamáció rendezéséhez szükséges dokumentumok :

Fénykép a kárról.
Futár / átvételi pont meghatalmazottja álltal kiállított jegyzőkönyv.
Káresemény leírása.

3.2 : Kárrendezés :

A Budapestgraphics.hu mindent megtesz annak érdekében, hogy káresemény ne következhessen be!
Amennyiben a káresemény bekövetkezik a Budapestgraphics.hu mindent megtesz a kárrendezés elősegítése érdekében és mielőbbi rendezésében.
Kárrendezés feltétele a káresemény során rögzített dokumentáció megléte és továbbítása a Budapestgraphics.hu felé.

Fontos! :
A Bekövetkezett káreseményeket azonnal jelezni kell mind a futárszolgálat mind ügyfélszolgálatunk felé.

A szállítási feltételek változtatási jogát a www.budapestgraphics.hu kezelője fenntartja.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei :
Elektronikus ügyfélszolgálat :
hello(kukac)budapestgraphics.hu

Név: BGR Central Europe Kft.
Székhely címe: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 10. 2. em. (Nem üzlethelyiség! Ügyfélfogadás csak előzetes egyeztetés alapján!)
Cégjegyzékszám: 01-09-404629
Nyilvántartásba vette : Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 32054527-2-41
Közösségi Adószám : HU32054527
Bankszámlaszám: CIB 10700457-73726315-51100005
Telefonszám: 06-30-443-5914